Millam haastoi minut paljastamaan itsestäni 6 omituista asiaa. Äkkiseltään mietittyäni jotain outoa itsestäni, en keksinyt yhtään mitään...mutta kyllä niitä sitten kuitenkin alkoi löytymään, kun hetken mietti...:)

1. Pelkään karhuja ihan kamalasti. Vaikkakin näen niitä vain telkkarissa, koko kroppa menee ihan veteläksi. Samalla kuitenkin kunnioitan niitä suuresti ja jopa tykkäänkin niistä!

2. Olen nähnyt usein unia karhuista, ne aina ajavat minua takaa! Ensimmäisen muistamani karhu-unen näin pienenä.

3. Näen joskus enneunia.

4. Uskon "kummituksiin"!

5. En vieläkään viitsisi heittää wc- tai talouspaperirullia roskiin, koska säästin niitä aikoinaan omille gerbiileille. Öhm, gerbiilejä ei ole ollut mulla nyt lähes 10 vuoteen!

6. Olen katsonut "Saksikäsi Edwardin" ainakin 20 kertaa.


Minä taas haastan mukaan Nallun, Kangaskasan, Mihannan, Laura-serkun ;) ja Sanneron.