Olen 21-vuotias tyttö ja asun kihlattuni kanssa kahdestaan. Aloitin keräilemään nalleja "vahingossa". Sain ensimmäisen "vanhanajan nallen" äidiltäni ala-asteikäisenä. Sillon en vielä miettinyt, että alkaisin niitä keräilemään...kunnes sain muutaman vuoden päästä äidiltäni ja siskoltani lahjaksi kaksi uutta nallea, nekin vanhanajan. Siitä se sitten alkoi. Olen saanut nalleja perheeltäni, kihlatultani ja ystävältä lahjaksi, osan olen myös itse ostanut. Yleensä siinä on käynyt niin, että kun olen käynyt ihastelemassa jossain nalleja, niin joku nalle on ihan varmasti tuijottanut minua suoraan silmiin, anoen "ota minut mukaan!" Eihän sitä mitenkään ole voinut kävellä ohi, vaan nalle on lähtenyt mukaan! :) Vaikka olen keräillyt nalleja jo n. 8-10 vuotta, ei niitä älyttömiä määriä ole kertynyt....vielä!  Viimesyksynä ostin ison palan teddykangasta, lankaa, silmiä ja niveliä ja nyt omatekemiä nalleja on kertynyt 11 kpl! :) Yhden niistä tein jo yläasteella, teddykurssilla! :) Nallen teko on tosi mukavaa puuhaa, kun jokaisesta nallesta tulee erinäköinen ja persoonallinen, vaikka olisivatkin samoilla kaavoilla tehtyjä!